Perioada de garanție |
Categoria de produs |
2 ani |
aparate portabile, de laborator, de proces |
2 ani |
agitatoare magnetice |
2 ani |
pompe de dozare |
1 un |
testere si termometre |
6 luni |
colorimetre Checker HC |
6 luni |
electrozi |
Service Echipamente:
Service-ul, înlocuirea, calibrarea, reparațiile la service și garanția sunt efectuate de către tehnicienii de service pregătiți de fabrică din centrele de service tehnice Hanna din întreaga lume. Toate articolele trebuie să aibă un număr de autorizare a mărfii returnate (RGA) care poate fi obținut prin contactarea Departamentului tehnic al Hanna. Numărul RGA trebuie să fie marcat în mod clar pe partea exterioară a cutiei, iar unitatea este expediată cu plata la expeditor și asigurată de cumparator. Orice produs care nu poartă un număr RGA va fi refuzat. Toate produsele returnate pentru repararea sau înlocuirea în garanție TREBUIE să fie precedate sau însoțite de dovada cumpărării, cum ar fi factura originală sau garantia. În circumstanțe speciale, Hanna poate considera necesar să emită o returnare în avans (RIA). În astfel de cazuri, materialele defecte trebuie returnate la Hanna în termen de 14 de zile. Materialele care nu au fost returnate în termen de 14 de zile devin exigibile. Materialele trebuie ambalate corespunzător pentru a evita deteriorarea în timpul transportului, ceea ce ar face ca garanția să fie nulă și neavenită. Expeditorul este responsabil pentru depunerea oricărei reclamații privind daunele aduse transportatorului.
În majoritatea cazurilor, pentru repararea sau recalibrarea fără garanție se aplică o taxă minimă de plată. Contactați departamentul tehnic local Hanna pentru tarifele curente. Orice materiale returnate pentru reparații care sunt considerate iesite din garantie, pot fi supuse unor costuri de reparatii după notificarea și aprobarea ulterioară a acestora.
Returnarea și schimbul de produse
Comerțul cu mărfuri retur:
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul achizitiilor online, consumatorul are drept de retur 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Dreptul de retur se aplica doar persoanelor fizice.
În cazul în care apare o situație când un produs trebuie returnat pentru schimb sau bani înapoi, sediul Hanna trebuie să fie contactat pentru a obține un număr de autorizare a mărfii returnate (RGA). Urmați acești pași:
1. În termen de 14 de zile de la primirea mărfii, contactați departamentul de service tehnic al Hanna pentru a solicita returul produsului.
2. Hanna va emite un număr de autorizație pentru returnarea bunurilor.
3. Numărul trebuie să fie marcat în mod clar pe partea exterioară a ambalajului care este returnat. Expedierile fără un număr RGA vor fi refuzate.
Termeni și condiții
Returnările trebuie să îndeplinească următoarele cerințe pentru a fi acceptate:
1. Produsele trebuie returnate în ambalajul original cu etichete nedeteriorate. Toate elementele returnate vor fi inspectate. Creditul va fi emis doar pentru produsul returnat în condiții asemănătoare. Nu se va emite nici un credit pentru produsul care nu este primit în stare nouă.
2. Toate taxele de transport sunt responsabilitatea clientului.
3. Toate produsele chimice și reactivii care se întorc trebuie să fie ambalate în conformitate cu legile și reglementările țării de guvernare. Numai substanțele chimice nedeschise pot fi returnate.
Hanna Instruments® își rezervă dreptul de a modifica designul produselor sale în orice moment, fără notificare prealabilă.